onsdag, februar 15

Retro

50 - 60érne - et par årtier der forlængst er passeret, men i min erindring (og fortidens uklare skær) virker det som om livet på mange måder var mere enkelt.
Måske er det bare fordi jeg var barn dengang, og ikke have det helt store overblik ?
Selvfølgelig må det være sådan, for der har helt sikkert været både fyringsrunder og dumme chefer også dengang.











GIRO 413 og Raquel Rastenni i radioen 'Her kommer mutter med kost og spand' - Og teaktræ, Jens Harald Quistgaard, Kronjyden og 'Modestrik'

Dengang var det sommer næsten hele tiden og solen skinnede altid, - helt bestemt ! Om vinteren var der sne, - masser af sne. Så man kunne stå på skøjter og kælke.

Husker du det også ?

2 kommentarer:

  1. Å jada jeghusker....akkurat slik dubeskriver det:)
    Var ikke alt bedre før???
    Ihvertfall mye vil jeg påstå!
    Ungene var ute og lekte etter skolen,butikkene stengte til normal tid,bilene ble brukt bare ved spesielle anledninger..,,ja man kan ramse opp i det uendelige.
    Det er entid for alt,og vi får bare gjøre det beste ut avler og nå:))))
    Toveklem:)

    SvarSlet
  2. Dejligt indlæg - jeg har det lige sådan :-) Det er som om, livet var enklere dengang. Men der var heller ikke al den 'støj' fra blandt andet tusindvis af tv-kanaler og mobiltelefoner. Når jeg fortæller om det til mit lille barnebarn, gør hun store øjne ;)

    SvarSlet